Toimitusjohtajalle
Tavoitteiden saavuttaminen markkinointiin budjetoimalla.
Kun yrityksellä on selkeä liiketoimintastrategia ja sen mukaiset tavoitteet, on markkinoinnin ja myynnin vastuulla tuottaa näihin tavoitteisiin tarvittava liikevaihto. Markkinan realiteetteihin pohjautuva data mahdollistaa sen, että voimme mallintaa, millaisella markkinointibudjetilla tavoitteiden saavuttaminen on realistista. Näin budjetti ei perustu arvauksiin, vaan johdonmukaiseen analyysiin markkinan mahdollisuuksista ja vaadittavista panostuksista.
​
Markkinointibudjetoinnin tueksi tarjoamme:
​
-
KPI-tavoitteiden toteuma
-
Budjettisuositus
-
Riskipuskurit – hajonta
-
Tulosten mallinnus myyntisuppilon kuvaus
-
Tarvittava ESOV
-
Markkinointikanava kohtainen attribuutio
-
Aikajanakaavio tuotto-odotuksesta




